Saknar dig redan

Lite jobbigt att vara kär, man saknar personen även ifall man nyss träffat dom.
Det var mindre än två timmar sen jag träffade Jimmy och jag saknar honom som fan redan.

Hade en trevlig dag på a6/stan med Thess, fick födelsedagspresent och så åt vi på Panda Wook!
Sen åkte vi bussen tillsammans men jag åkte till Gränna och hon åkte hem.

Var med massa folk på olika ställen i Gränna, sjukt skönt folk där verkligen :)
Nu är jag hemma och är lite slutkörd.







Mobbad bild på mig inne på PandaWook!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hihi tack själv för dagen :*



och jag är lite efterbliven och tänkte liksom att när det stod "bodies" på bikbok's hemsida så hette det "bodie" när det bara är en, men det är ju det där med grammatik.. hatar engelska (a)

2011-01-02 @ 23:50:11
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0