Mys fan!

Jävla fittbussar blir så jävla trött på JLT! Fick vänta på bussen i 45 min, två bussar som skulle kommit kom aldrig?
Så fick ta en annan buss, ohh blir så arg hur svårt är det att komma i tid med en buss?

Efter mitt hemliga uppdrag eller så så tog jag med mig Jimmy hem.
Åt lite mat och glodde på lite serier, så jävla mys!
Rakade varandra också ( ja på huvudet) grät nästan, ville inte att han skulle raka håret :(

Skulle egentligen hängt med till Gränna, men kände att jag inte orkaaa! heheh :')



possposs

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ofta han rakade huvet? :o alltså han passar bättre i långt som han hade innan.. :(

2011-01-12 @ 18:21:07
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0