MIN HELG!

Fredag : A6/stan med Jimmy, fick med mig lite presenter hem :)
Fixade mig, bytte om och kekade med familjen.
Åkte sen på lite partaj med honom och sen sov vi hemma hos mig.

Igår: Vaknade jämte min fina kille, segade som fan hela dagen (y)
Vid halv fem lämnade jag honom på Esplanaden och åkte hem till Camilla.
Kollade på Bert och någon hel skum film heheh
Men fick gå hem tidigt pga ett dumt sms.
Blev mest slö i sängen igårkväll eftersom jag inte mådde bra.

Idag: inte gjort något än, ätit frukost och läst bloggar typ.
Ringde Jimmy för en halvtimme sen, han måste ju komma hit och ta hand om mig??
fårse hur de blir med det ...




TTYL bitches ;)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

när var det du var med konrad? ;p

2011-01-23 @ 16:46:46
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0