Im so sick

jwnkbghw4gjhbg haft " tha talk" med min mamma och pappa om att jag ska byta linje till hösten.
Efter typ en timme så börjar allt låta bra t.om. för dom!
Visst första året blir ju ganska slappt eftersom att jag redan läst vissa ämnen. ska dock antagligen försöka faila i svenska och matte för att försöka få bättre betyg på andra skolan :)
aja enough about that

Jag mår inte bra alls...så jävla kasst mår jag, beror ju antagligen på tabletterna.
Visst jag vill gå te skolan imorgon men vet inte om jag kan. FUCK
fårse...

Nu ska jag iallafall dra ett och ett halv avsnitt sen sova!:D
Godnatt <3





Min mun är så liten :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Maria vafan... Jag sa ju fan till dig..

2011-01-17 @ 23:21:38
Postat av: ally

DU MÅSTE KOMMA. mina cigg :'( och klarar mig inte utan dig heller. hihihi

2011-01-17 @ 23:24:47
URL: http://allyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0