Fattigt klassrum

TjennaTjenna ;)

Har engelska nu i ett annat klassrum än vi brukar sitta i,t.om i en annan trappuppgång.
Klassrummet är så jävla fattigt, ser typ ut som ett fägelse eller något.
Har rast nu iallafall inte för att det brukar spela någon roll eftersom man gör samma sak på rasten som lektionen nästan :)
Fast jag har faktiskt börjat med våran uppgift lite... tänker jobba bra idag faktiskt.
Ska satsa på ett VG så jag känner mig nöjd, vet att jag klarar av det!

Längtar ganska mycket tills i eftermiddag, mys med pojkvännen är så jävla värt ändå.
Btw, så ska han flytta till ett hus i Barnarp, så jävla glad för hans skull.
Billigare att åka till varandra då ju (y)

Nej nu tänkte jag faktiskt jobba lite även ifall jag har rast ;) , så snabbare jag är klar med uppgiften ju snabbare kan jag göra något annat hihih








Oj va gullig jag är

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tycker du om dans?`Dansar du? Eller har du gjort det förut?

2011-01-19 @ 10:23:58
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0