All Alone

Då vart men ensam och övergiven igen, tragiskt men sant.
Har iallafall haft en mysig dag med en bästavän och det sitter ju aldrig fel ;)
Tror att jag fått henne att tycka om serien jag följer som snart är slut btw, vafan ska man kolla på då?:(
Någon som har tips på någon bra serie?

Wellwell, vad ska man göra denna kvällen?
Chillachillachilla som fan, få bort denna sjukdom och kanske t.om äta något.
Det enda jag har ätit idag är cornflakeskakor, hmm Panda Wook skulle inte sitta fel.
Fan.
Nej nu ska jag ...kolla på halv åtta hos mig :D



Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

tack själv för dagen bestis :D <3

det var mysigt :*

och ja, jag låtsades göra cornflakeskakorna :( <3

2011-01-25 @ 22:24:31
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0