Supa oss redlösa!

Gooodkvällen :D

Just nu sitter jag och Thess oh lyssnar på gamla godingar, bästa radiokanalen eveer!;)
HAhha, våran cookies blev awesome gooda och vi åt upp typ tre var, fick med mig nårra hem som jag ska frossa på imorrrrn, FROSSA ÄR LIVET♥

Om tio minuter ska vi gå ner till bussen, vi tar en tripp in till Jönköping för mat och fika eller något.
Ska antagligen träffa Ally och Fia i stan också, trevlig inte träffat tjejerna sen innan lovet :o

Ha en fin kväll för det lär ju jag ha!


Blir fan sugen på mig själv!


Är det en katt jämte Thess elleeee?????


MUSHEEE!

Kommentarer
Postat av: ronja

söta bilder!

2011-02-20 @ 18:27:41
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0