Jag trodde aldrig

Jag trodde aldrig att du skulle betyda såhär mycket för mig.
Du gör mitt liv så mycket bättre att leva, att andas är så mycket lättare när jag är med dig.
Vi bråkar ibland men det gör alla, vi klarar detta det vet jag :)
Fortsätt som du gör, du är perfekt för mig!
Älskling tillsammans klarar vi allt






Denna låten passar in precis på hur jag känner för dig JIMMY LAGERKRANS!!!!

so let me say, that i love you
you're all I've ever wanted
all I've ever dreamed of to come
and yes you did come




Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ni är så himla fina tsm :*

2011-02-03 @ 09:52:18
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: jimmy den söta xD

hihi vad fin jag är i mustasch xD jag känner lika dant :D<3 hoppas det håller föralltid <333

2011-02-03 @ 12:53:49
Postat av: jimmy

hej, tänkte bara be dig att ta bort den bilden på oss den kom upp när jag sökte på mitt namn på google.

2013-12-04 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0