Ibland är livet gött ;)

Livet är fan gött när man sitter i sängen och kollar på när pojkvännen städar ens rum (a)
Oh kände att jag förtjänade det faktiskt, ohh bara se honom lida lite.
Nejdå han är så fin när han städar så ehehe, han kanske kan få en puss när han e klar hehe :)

Hmm vart i stan efter skolan en snabbis med Felicia, men hittade ingenting tyvärr :(
Åkte hem hit med Jesper och nu städar han somsagt!
Ska äta om typ en kvart vilket är jävligt tur för jag har varit hungrig sen jag kom hem!
Känns ändå ganska gött att vara hemma hela kvällen, puss på´t
Ungefär såhär sen min pojkvän ut just nu, GRRR ;) ska nog slå te han på rumpan :*

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: igår var jag det :o

2011-04-01 @ 18:45:12
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: haha gulligt ? :o vi träffades bara som vänner. ^^

2011-04-01 @ 18:49:00
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0