Fan va kallt!

Har varit fint väder i så många dagar nu men nu är det över...FAN.
Jag har gått runt och frusit hela dagen, gick runt rocksjön imorse OJOJOJ hejdå tjockis!!!!!
Åt nyss lite äcklig lunch i skolan ovanligt? näää.
Btw igår sökte jag sommarjobb, hoppas jag fåre!

Hoppas att eftermiddagen/kvällen blir bättre än starten på dagen, förhoppningsvis får jag träffa min fina pojkvän om han hör av sig någon gång det vill säga ;)
Annars är jag forever alone...
SHALALLALALLAALALA nu ska jag lyssna på lite emomusik och skära mig.

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hoppas också du får jobbet ! :D

2011-04-27 @ 12:29:43
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0