go kväll


Haft en riktigt skön dag/kväll.
Drog med Thess till Gränna efter skolan, hem till hennes en snabbis och sen hem till mig :)
Tog med oss Jessica också.
Kvällen bjöd på spelning med Thess,Jessica och Nina.
Träffade massa nytt folk och även gamla vänner som man kan ha saknat lite kanske (a)

Bara Nina skulle ha sovit hos mig, men kollade fel på tågen så Jessica sover här inatt med, gött :D

Kom hem runt halv ett.
Vi har käkat lite mackor och ska snart sova.

Hoppas alla haft en lika rolig dag och kväll som mig :D

godnatt mina älsklingsläsare

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

tack för kvällen ;D <33

2010-10-23 @ 13:08:49
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0