Tänkte visa min uppskattning


Thess Wester:
Du är bland dom underbaraste vännerna jag någonsin haft.
Du gör mig alltid glad och på bra humör.
Du är fan så jävla guldvärd,du är verkligen en äkta kompis.
Jag vet att jag kan lita på dej till hundra procent.
Du står för det du tycker och tänker och det älskar jag.
Du är rolig söt och bäst typ?
Vad fan ska man säga?
Jag vill tacka dej för att du alltid finns och för att du stannar kvar hos mig
Tack så hemskt mkt!
JAG ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA♥

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag har också skrivit i min blogg :')

du betyder grymt mkt för mig, vänner förallti <3 JAG ÄLSKAR DIG SJUKT!

2010-11-10 @ 22:07:22
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0