Time to be a good girl!

Nu har jag lektion igen, har ergonomi på idrotten idag.
Vi ska skriva ett helt a4 minst, inte min grej detta men denna gången ska jag fan jobba hårt.
Jag tjänar ju på att jobba bra i slutet iallafall.
Oh jag längtar hem, vill bara hem och duscha.
Måste måla naglarna också!
Skulle behöva plugga med, men eftersom jag jobbar ikväll vet jag inte om jag hinner.
Får tjata lite på pappa så att han skjutar hem mig.

Jag är sugen på att typ skaffa mig en hobby? vad fan kan man göra då?
Kanske ska börja träna något? ae fan jag är alldeles för lat.
Men förslag på vad man kan göra?
Kanske börja göra headers till andra? det vore väll något ;)


Söta kissen, funderar på att kidnappa honom?????

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ååh vad söt kisse :')

haha gör headers åt andra!!

2010-12-09 @ 15:54:06
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0