Mot sanda

Nu ska jag upp till Sandagymnasiet och träffa Thess.
Hon kommer säkert bara sitta med sin jävla dator och vara osocial :(
Då jävlar köttar jag henne.
Ni ska se henne när hon är hemma hos mig och bloggar osv, man försöker prata med henne så svarar hon inte, det kan fan ta en minut innan hon reagerar.

Har jobbat med min engelska redovisning som jag har imorgon, denna gången ska jag redovisa om bandet Placebo, dom är la för jävla sköna!

När jag varit med Thess i någon timme så ska jag möta min tjocka pojkvän :)




Måste sluta vara så jävla snygg :s

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hahahhaha härliga bilder :D

2010-12-08 @ 14:28:51
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: på fredag? haha nej, berättade ju hur det låg till ;p

2010-12-08 @ 18:00:25
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Camilla mauhuhauhushdud såja

Placebo är bästa bandet <3

2010-12-10 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0