Fick sluta jobbet tidigare

Oh jag va as trött på jobbet idag men jag sålde faktiskt tre st på hm 1,5 timme, lite stolt då iallafall.
Tog en lång paus på en halvtimme eller något eftersom jag inte mådde så bra , jag fick pepparkakor som smakade citron skummt? och varm choklad som alltid :D
Efter min långa paus så hann jag vara inne på vårat program där alla nummer osv finns i typ tio minuter sen slutar det fungera. Så fick sluta ungefär en timme tidigare, jag klagar nog inte :D

Har varit hemma sen klockan nio, har hunnit göra min idrottsuppgift om ergonomi och ätit lite.
Nu kollar jag på Veckans Kanin, känns som att jag är den enda i världen som kollar på det xD
As kul ju!



Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hahah vill också se veckans kanin :o

2010-12-09 @ 23:25:42
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: nej det är inte jobbigt :) och jag vill ju sova hos dig, men det kanske är lättare om jag gör det på lördag? (a) om det går :) <3

2010-12-10 @ 10:07:57
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0