Dag 11

Mitt syskon:


Jag har en bror som är 21, alltså fem år äldre än mig :)
Han heter Michael och han går på högskolan i Jönköping för att utbilda sig till sjuksköterska!
Han pluggar och tränar och på helgerna brukar han jobba ibland och gå ut på krogen.
När vi va små bråkade vi väldigt mkt, han vann alltid när vi slogs :(
Inte konstigt när han va så mycket äldre än mig.
Nu slåss vi inte längre och bråkar knappt längre, jag kan t.om. prata med honom om grejer.
Jag älskar honom även fast han inte vet de hehehehheehheh !

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

bara för att jag typ hade en liten chruch i han för ett/två år sen och att han inte visste om det (a) hehehehehheheheheh



sv: min är ju ganska stor, och den kostade ju 700 så det beror på hur stor din är och om det ska vara mycket detaljer osv ;D <3

2010-12-14 @ 19:07:10
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: hhhahaha du är lite trög ibland :*

jag slutar 14.10 och jag ska träffa jossan svärd halv 3 i stan :''''( <333

2010-12-14 @ 19:31:09
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0