Dag 08

Ett ögonblick
Hade lite svårt att välja med tänkte berätta om ett.

Dreamhacksummer 2009, första gången jag var på Dreamhack.
Jag träffade helt underbara vänner Elise,Robin och Polleh!
Vi umgicks hela Dreamhack och allt var perfekt.

Några veckor efter Dreamhack skriver Pollehs flickvän till mig att jag ska sluta smsa och prata med honom.
Jag ignorerar henne men får tillslut ett sms ifrån Polleh att han inte kan/vill snacka med mig längre,
jag blev så jävla ledsen!

Ett halvår senare loggar Polleh in på msn, ja alltså han hade precis blockat upp mig.
Han skriver massa men ska säga de kort, han skrev att han var jätteledsen och att det var hans flickvän som tvingat honom att skriva det där smset, han och hans flickvän hade gjort slut en månad tidigare så nu var han fri.
Jag blev så jävla glad, jag skrek hoppade runt och var allmänt glad.

Han var min bästavän i ett halvår eller något och jag spenderade hela mitt DH i somras med honom
Vi hade en liten romans med ah det är inte så viktigt.

Nu har vi tyvärr glidit ifrån varandra igen, blir lätt så när man bor så långt bort.



Tack Polleh för allt vi delat ♥

Kommentarer
Postat av: MandDz

Svar: Jaså?:D tack!

2010-12-07 @ 21:48:53
URL: http://manddz.webblogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

det berättade du för mig :) och det är synd att den/det man vill ha inte alltid är inom räckhåll.. (som när jag blev förälskad i victor som bodde i östersund!) :(

2010-12-08 @ 09:23:57
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0