Dag 06

Min dag
Gick upp vid halv tio, söndagar means work.
Gick åt helvete rent ut sagt, tjäna 80 kr på fyra timmar är inte direkt något hitt :c
Ska faktiskt börja söka lite nya jobb nästa vecka.

Efter jobbet mötte jag upp min kära pojkvän, så åkte vi hem te mig.
Jag åt lite eftersom jag var så jävla hungrig.
Hela dagen och kvällen låg vi i sängen och kollade på film och så.
As skönt att bara ligga hemma och tare lugnt på Söndagen :)

Han åkte nyss hem så nu blire sängen.

Skön dag med en underbar kille japp <3


Bild ifrån i fredags :)






Nu blire sängen!
Bättre uppdatering imorgon (y)
Nattinatti <33

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

gud så mysigt :') hade velat vara med (a) <3

2010-12-06 @ 09:04:57
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0