John Bauer

Nu tänkte jag berätta lite om vad jag tycker om min skola & klass nu såhär efter en vecka.

Lokalerna: Det är fräsht!

Lärarna/Rektorn: Så jävla sköna o: seriöst verkar vara typ bästa lärarna.
Och rektorn är typ chill, kom i JB tjocktröja första dagen.

Klassen: Jag känner ju inte alla och så men haha. Alla verkar shyssta, man kanske inte umgås med alla,
men man kan definitivt snacka med alla.

Maten: Detta är nog det enda jag är lite missnöjd..man har bara en rätt att välja på..sug!
Men de kanske blir bättre.

Jag tror att dessa 3 åren kommer bli hur bra som helst :D

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: soft (;

2010-08-26 @ 19:43:32
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0