Sjuk eller något?

Igårkväll/inatt var skitnajs ju :D Tack alla som va där, även fast de blev lite dumt på slutet.
Gick och la oss runt fem tiden och gick upp vid halv nio kanske.
Åt lite frukost, chillade fram tills klockan två och sen åkte vi till Jessica.
Dog lite framför datorn hos henne sen åkte jag hem.

Sov en stund när jag kom hem vid fyra. Resten har jag typ gråtit och druckit massa mjölk.
Seriöst så jävla törstig hela tiden HAHA, druckit iallafall tre liter mjölk idag!
( Jag grät för att jag typ mår as dåligt Hhahahah fan va fult ändåå)

Nu ska jag iallafall äta lite gurka+morot och kolla på Mean Girls 2 :D


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

har mean girls 2 kommit ut nu? ;o alltså på nätet..

och din blogg är fortfarande vit :(

2011-01-31 @ 19:07:20
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0