You are so cunning it's disgusting!

Sitter in thaa school! Jobbar INTE bra, hoppas inte min lärare läser detta (a)
Isf så är du jättesöt Johan!!!! Du är min idol :$

Vi har programhantering och jobbar med Indesign... det är jag ändå ganska bra på!
Det jag gjort på lektionen idag är la spelar på fb, beställt frisörtid och lyssnat på go musik.
Angående frisörtiden, så ska jag klippa mig på Fredag och färga Onsdag, kan ju behövas ganska mkt!

Nu ska jag iallafall fortsätta med mitt effektiva arbete!


Snygg bild ifrån Gränna!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ska du färga håret igen?! :o

2010-11-17 @ 17:07:32
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Hannah (:

hohoh och du ska klippa dig hos miiiiig !

2010-11-17 @ 22:12:54
Postat av: 518

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-04-30 @ 20:34:08
URL: http://518.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0