Julbord sen stan

Efter skolan gick jag, Elin,Markus och Tova till IKEA och åt deras julbord för 79 kr, fett värt ändååå :D
As mys med mkt skratt med världens bästa klasskompisar, ah Amanda var ju inte med då fett synd :(

Efter IKEA åkte jag och Markus ner till stan och mötte en mkt efterlängtad Jessica, jwenkngj såå bäst :D
Hon åt lite glass på donken, så kollade vi i lite affärer och töntade oss som vanligt heeeh.
Jessica åkte tyvärr hem tidigt för hon skulle äta :( Men vi får se snart igen <3

Nu är jag hemma med Thess,mötte upp henne när jag va på stan med Jesso, så vi åkte till Torpa och hyrde film och köpte lite gooodiis, mumma!
Så idag blire myskväll här hemma så sover fina bruden här ;)


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ooh du kan vara fina bruden ;) <3

2010-12-11 @ 09:48:40
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0