Sick and tired

Godmorgon?
Idag stannade jag hemma för att jag mår dåligt både fysiskt och psykiskt...
Min hals är cp, jag hostar som ett mongo och låter som en kråka CHARMIGT!
Anledningen till att jag mår lite dåligt psykiskt är för att jag inte har motivationen till något,
jag måste ta reda på vad som är viktigt i livet och vilka som är mina riktiga vänner, de som aldrig lämnar mig!
Har spenderat mina vakna timmar till att kolla på Glee och bara tyckt synd om mig själv HAHA ;)
försökte få i mig något att äta, ska inte ens berätta hur det gick ehe.

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: förlåt för att jag bara undrade hur du mådde. Men ska inte göra det mer om du stör dig på det :)

2011-05-04 @ 19:01:31
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0