Lika spännande uppdatering som vanligt!

Tja nu vare ett tag sen ja:D
Hur mår jag? mått lite dåligt några dagar pga lite saker osv...men fan nu äre bättre :)
Torsdags var jag och Milly i Bankeryd och äventyrade oss,spännande och knäppts minsann!
Igår åkte vi hem till Milly efter skolan och gjorde lite fattig-tacos. Degade oss vid datorn i ett antal timmar.
Vid fem tiden åkte vi ner till stan för att möta Jesper, åkte hem te Milly osv.
Kvällen bestod av, chill i Millys soffa,god mat och filmmys!
tog bussen hem vid tolv typ? och sen vare inge mer med det
.
Idag mår jag bra som fan pga saker igår ehehe fan asså så jävla göttttt :D
Ikväll ska jag probably träffa Hannah eftersom två töntar lämnat mig idag:(
Men det blir najjjjjs :D
Exakt ett år gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0