Imorgon smäller det

Imorgon börjar min såkallade "diet" blir nutrilette i 21 dagar fuck yeah!!
Ska dricka det till frukost och kvällsmat VARJE vardag. På helgerna dricker jag det bara till Frukost.
Efter 21 dagar slutar jag med det och tar bara någon ibland, då ska jag börja äta nyttigt och träna osv.
Man får inte träna under tiden man dricker nutrilette eftersom bla levern kan ta skada.
Men sen jävlar! Jag satsar iallafall på att gå ner en 15 kg, GO ME!

Heheh haft en mysig eftermiddag/kväll med kärleken och han åkte nyss hem :(
Vi har ätit nudlar( hehe) och myst framför...två filmer?
aja haft det as mysigt iaf ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

vill jag med göra fan. fast mamma skulle antagligen döda mig!

berätta för mig sen hur det har gått :D

intresserad som en ko :) /öman hähähä

2011-03-30 @ 23:22:43
Postat av: thesswester - inte som alla andra

låter härligt ;D lycka till!

2011-03-31 @ 10:03:24
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0