En liten lista!

Tre namn jag lyssnar till:
Marre,Smarre och Maria

Någonting jag tycker om med mig själv:
Min humor osv

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Lite för känslig

Detta är jag rädd för:
Ensamhet, mörker

Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, vänskap och lycka


Tre saker jag absolut inte kan göra:
Rulla tungan, vara tyst, koncentrera mig

Detta tycker jag om att göra:
Umgås med mina vänner/pojkvän, laga mat, musik osv.

Detta vill jag göra just nu:
Ha nån har som kan ta hand om mig och muntra upp mig

Bästa känslan:
Känna sig älskad

Värsta känslan:
När man blivit sviken

Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Snäll, rolig, omtänksam, knäpp och galen

Är jag kär just nu?
yes

Jag vill gifta mig..
hmm venne 

Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, skaffa familj och leva livet

Min käraste ägodel:
OMG datorn lätt då HAHA

Något jag vill ha i present:
PENGAR! kanske något smycke elle någe


Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor och linne


Favoritkläder:
Leggins ofc

Favoritdjur:
katt och pingvin

Följande musikstilar tilltalar mig mest:
vafan det mesta ok?

Favoritlåt just nu:
The Pretty Reckless- You make me wanna die



Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Haha tycker fan inte att något e roligt :(

Stjärntecken:
Stenbock


En bok jag älskar:
ingen

En film jag älskar:
Hitta nemo då

Tv-program jag gillar:
Pretty Little Liars, Big Brother och The secret life of the american teenager

Favoritdoft:
heheheh venne?

Detta äter jag gärna:
MAT! Haha men typ kinamat osv

Dricker helst:
Mjölk eller päronsaft

Favoritgodis:
hmm svårt ju…men chocklad e fan underbart

Hit vill jag gärna åka på semester:
Miami :)

Färg på mina ögon:
en galen blandning

Min längd:
1.64

Jag tror på:
mig själv

Jag spelar:
för jag e cooool

Person jag beundrar:
Mamma!!

Såhär bor jag:
Hus

Antal döda krukväxter i hemmet:
ingen


Favoritfärg:
Lila


Favoritcitat:
vetefan asså

En hemlighet jag vet:
är hemlig vafan

Bästa present jag fått:
vet väll inte …

Senast köpta skiva:
INGEN aning

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
jag gillar mina ögon

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
lår och mage

Udda förmåga/egenskap:
Jag kan slicka mig på näsan ;)

Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Katt

Vad lyssnar du på just nu?
Metallica- Enter Sandman

Vad har du gjort/ska du göra idag?
Chillat,kollat på tv/serier. Ska te tandis om en stund

Var är dina föräldrar födda?
Sverige

Vad är det senaste du installerade på datorn?
vetefan asså

Vilken är din favoritrestaurang?
venne?

När badade du i en pool senast?
dont remember

Har du varit med i någon skolpjäs?
ah



Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Rapp är ju hemskt och jazz osv.

Vad har du för TV-kanaler?
hahah typ as många!

Har du busringt någon gång?
ah kalrt

Har du fått felparkeringsböter?


Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
NÄ höjdrädd så in i helvete

Har du en egen trädgård?
ah

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Pingvinerna ifrån Madagaskar

Kan du alla orden i nationalsången?
haha nä

Badkar eller dusch?
dusch

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
eh nä ingen så

Favoritpizza?
pizza är äckligt </3

Chips eller popcorn?
popcorn

Vilken färg på läppstift använder du?
använder inte läppstift 

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
naae

Apelsin- eller äppeljuice?
äppeljuice

Favoritchoklad?
Med marsipan i

När röstade du senast?
i skolan i höstas

När åt du en hemodlad tomat sist?
aldrig

Har du vunnit en prispokal någon gång?
ja

Är du bra på matlagning?

klart

Klarar du att tanka själv?
ja?

Pepsi eller Coca Cola?
inget

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nope

Vad var det senaste du handlade?
Puder

Har du kräkts offentligt?
nää

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
men vafan hellre kärlek

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
JA!


Har du ringt något betalnummer?
ah

Kan man vara vän med sitt ex?
ja klart man kan

Vem var det du besökte på sjukhus senast?
haha ingen 

Hade du mycket hår som liten bebis?
jaa

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
har nog inge

Vad har du i din väska?
Ehm anteckningsblock och skit

har du någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
tv osv

Vad är du tacksam för idag?
Vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0