Vad har hänt?

Jag vet inte hur jag mår osv. Jag mår dåligt av tabletterna jag äter ( inte mina ppiller) jag har såna jävla humörsvägningar. Jag vill verkligen gå till skolan men klarar jag av det just nu? Oh jag måste ju prata med SYON.
Jag vill inte byta klass och jag vill inte byta skolan men jag känner att jag måste, det är bäst för min framtid.


Jag vill ut och träffa kompisar osv, jag kan ju göra det om jag vill...jag vill men jag kan inte.
Jag fattar ärligt talat inte vad som hänt med mig.
Jag bor just nu i en liten bubbla där ingen kan nå mig.

böh.
Jag vet en sak och det är att jag är så jävla kär.
Det är jobbigt att vara kär, det är jobbigt att ha ett förhållande...men det är klart värt det.
Jag älskar dig Jimmy ♥


Första bilden som togs på oss hhöhöhhö .Jimmy är mongooooo!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad deppigt :( det är inte kul att leva i en bubbla!

2011-01-13 @ 17:01:36
Postat av: Mau

Varfor ska du byta! :(

Kmr sakna dig da jhuu!!!

(skriver cp iom att jag e i thailand o har inte svenskt tangentbord)

2011-01-13 @ 17:10:37
URL: http://omenpojke.blogspot.com
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag kommer också sakna dig om du byter :( hihi



gumman <3 finns !!!! love ya!

2011-01-13 @ 23:13:29
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Mau

Men e det inte smartare att byta redan nu... slippa ga 1an igen osv... :o

Vad ska du byta till da! :(

2011-01-14 @ 16:27:15
URL: http://omenpojke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0