Detta beroende

Ahopp då var man hemma ifrån galenheterna höhöhö
Åkte in till stan med Karin, små-åt lite på texmex yeaah
Sen kom Jimmy så åt vi tre på ( detta tar emot att skriva) men vi åt på Panda Wook, Jimmys och Karins fel hhaah iaf så borde jag nog inte äta där på ett tag nu, kommer inte tycka det är lika gott annars :(

Vi tog bussen mot Gränna vid åtta, jag och Karin hoppas av på Esplanaden och Jimmy åkte vidare hem.
Vi köpte 15 päronsplitt på Willys och fick la i oss halva paketer där nere.
Sen började vi gå hem mot mig så hämtade Karin en bok som jag hade och nu har hon åkt hem

En spännande eftermiddag/kväll, haha nemen en skön söndag faktiskt :D




Vad har ni gjort idag??

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

besviken på dig som inte stod emot grupptrycket om panda wook :(

2011-01-24 @ 10:05:27
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0