Dag 01

Presentera mig själv


Jag heter Maria men kallas för Marre eller Smarre.
Jag bor i en håla som heter Huskvarna ligger jämte Jönköping.
Jag går just nu IT-media på John Bauer gymnasiet men ska antagligen byta till hösten.
Jag älskar min klass på IT-media men känner att det inte är min grej!
På fritiden umgås jag med mina kompisar, min pojkvän och älskar att äta HAHA (y)
Jag älskar musik också, kan inte leva utan musik.
Som person är jag öppen för det mesta, älskar att hitta på nya saker.
Jag ser mig själv som väldigt omtänksam, spontan, glad men även väldigt envis.
Jag tror inte att många av mina kompisar verkligen känner mig för den jag är.
Jag trivs men den jag är även ifall jag alltid vill bättra på saker!



Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

du är mysig :*

2011-01-13 @ 14:42:02
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0