2011!

Tänk att det redan är ett nytt år, lite läskigt hur snabbt tiden går!
Detta året ska jag iallafall fokusera på skolan, vänner och min pojkvän.

Gårdagen: Precis innan jag och Felicia skulle åka till Gränna så fuckade allt upp sig men det löste sig.
Var i Gränna, sköt raketer, rökte vattenpipa och lite så :D Vi var kanske en 20-30 pers på stället där vi va.
Hade en underbart fin kväll och kysste Jimmy vid tolvslaget och Felicia strax efter (a)
Kom hem vid halv tre igår och slpcknade direkt!


Klänningen jag hade på mig igår!
Hittade min kamera imorse, lycka!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

har du några bilder ifrån igår? :D

och varför fuckade det sig? :( <3

2011-01-01 @ 14:46:41
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Felicia

kvällen vart awesome hjärtat!

och jävlar vilket liv det blev innan vi stack, men...timmy saved the night!

och kyssa mig vart la ändå bäst,eller? ;)

haha, jag älskar dig <3

2011-01-01 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0