Sov hos Thess

Gomorron Gomorron!

IGÅR var jag, Thess och Jossan på a6 och vart allmänt cpiga bara HAHA.
Efter några timmar på a6 åkte vi ner till Texmex och åt tacobuffé så jäävlaaa gott vare :D
Vi lämnade Jossan vid bussen vid halv nio och då gick vi till Donken.
Smakade deras glass med jordgubbssylt, fyfan asså kommer vilja åka in dit och äta den typ varje dag, ni MÅSTE testa den, den smakar helt himmelskt!

Jag och Thess åkte hem till henne, gjorde ansiktsmasker,kollade på Ondskan och käkade godis.
Nu är mitt ansikte lent som en babyrumpa ;)


IDAG:
vaknade runt halv elva, gick upp och bara chillade fuck ohyeah fett najs typ...
Vi har hunnit gå ut och gå OCH ätit frukost, WOOOW ;)
Om ca en timme ska vi gå till bussen, jag ska hem och Thess ska möta upp sin pojkvän!


skitsnygg atm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0