Någon fattig thaimat

Åkte ner till Huskvarna vid halv två, vart så jävla hungrig ju? :o
så jag träffade Thess och André ( hennes pojkvän) så hängde dom med mig till ett thaimat-ställe.
seriöst, maten var inte ens varm :( sån besvikelse. ska aldrig mer äta på något annat ställe än Panda Wook!

Kom hem för lite mer än en timme sen, har varit duktig och städat faktiskt :D
Om en halvtimme så kommer min underbara pojkvän hit, lovely!

Kvällens planer:

• Äta med min familj
• Åka på spännande äventyr, berättar mer sen ;)
•Köpa godis och skit
•Pretty Little Liars
• Vara allmänt coooola!


awww, min kisses nya favoritställe. HATTHYLLAN!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

riktigt dåligt :/ var inte precis nice där inne heller..

2011-02-05 @ 23:13:19
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0