Hemma ifrån intervjun osv!

Intervjun gick riktigt bra med tanke på att jag och Melina är amatörer på det haha ;)
Vi mötte iallafall upp Jocke, trummisen i Intohimo och hade en intervju med honom,
anledningen till att vi hade det är att vi gör en webbtidning i skolan med temat musik, så vi tyckte att det vore kul att intervjua en medlem i ett av Jönköpings kändaste band :D
Han va as shysst och rolig!

Efter intervjun stack jag och Melina till subway och åt, fifan va gottt!
Dock så blev det lite missförstånd och jag fick med mig en halv macka hem också HAHA.
så nu ska jag äta den!



Melina i grupprummet!


Jocke ifrån Intohimo

Kommentarer
Postat av: Melinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

FYFAN VAD SNYGG JAG ÄR.

Det var en bra dag asså :D

2011-02-01 @ 22:24:15
Postat av: Josefine Svärd

OFTAAAAAAAAAAAAAAA........... Jag är så avundsjuk just nu.. Vi va så jävla töntigt lyckliga xD HAHAHA



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH OFTA DU KÄNNER HONOM! :O Borde inte det typ klassas som.. KUNGLIGT!? :O

Du är kunglig för mig nu Marre.

2011-02-01 @ 23:01:00
URL: http://josefinesvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0