Alla ♥s dag!

Ah nästa Måndag är det fan alla hjärtans dag, OMG.
Inga planer direkt så men man kan ju alltid hoppas att pojkvännen har något spännande planerat ;)
men ska fan inte hoppas på för mycket så att man blir besviken haha.

Förra året firade jag dagen ensam eftersom min dåvarande kille var i Trysil men han gav mig iallafall en present eller ah när jag va hos honom så hade han gjort en låt till mig och spelade gitarr och sjöng till.
gissa om man blev röd i ansiktet? men det var ändå så jävla gulligt (a)
yeahyeah but thats the past!




Vad ska ni göra på alla hjärtans dag? :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

SURA helt ensam... :(

2011-02-08 @ 21:35:45
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

haha jag har alltid firat det ensam :O

nu ska jag vara med andré till typ kl 8 på kvällen.........

2011-02-08 @ 22:14:39
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0