Mat om 15!

Godmorgon typ :D
Sitter i klassrummet och har precis blivit klar med tidningen, fett najs!
Är så jävla hungrig, provade pulvret idag för första gånge, trodde jag skulle spy :( man kände lixom pulversmak fyfan asså, aja får la stå ut.
Drack bara upp hälften av pulvret så är satans hungrig! Köttfärssås får duga idag tydligen.

Snart äre helg också, TAGGA TAGGA TAGGA!
Planerna ser ut såhär:
Idag: Skola och sen stan. Jesper kommer till mig en stund innan han ska ut. Sen ska jag bara ta det lugnt
Imorgon: Lager 157 med familjen( ska få jeans osv) sen umgås med Jesper
Söndag: Antar chillidill!
Blir en lugn helg, precis vad jag behöver faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: kalle xD hah

2011-04-01 @ 13:44:44
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0