Hemma ifrån Lager!

Tjaao :D
Idag är det Lördag, typ bästa dagen i veckan;)
Kom hem ifrån Lager för ungefär en timme sen skulle jag då tro...
Fick med mig ett par skor och en tisha hem, pappa betalde hehehe.
Fick även 100 kr av pappa idag så...ska väll lyxa till det lite ikväll!

Just nu sitter jag och kollar på Heja Björn i brist på annat att göra.
Väntar på mat osv, fast det blir kanske inte en på ett jävla tag.
Har tråååkigt, Jesper borde komma hit NU! men tror inte att han fattar de.
heheh ne men vetefan vad som händer ikväll, men va med Jesper ska jag iallafall :D
En sånhär Tisha köpte jag hehehe, gissa bandet! den som gissar rätt för en länkning ;)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

I have no idea.. men fan vad jag vill till lager :(

2011-04-02 @ 18:56:44
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Milly

Råååkar bara vet att det är the misfits (A)

2011-04-05 @ 14:32:50
URL: http://millymurder.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0