Haft en underbar dag!

Godkväll!
Idag har jag haft en underbar dag/kväll.
Första delen va det bara jag och Thess, vi va i stan på a6 och lite överallt. Åt supergod mat på Kebabbaren osv.
När vi satt där kom Jesper och hans kompis Johan dit en stund men Johan åkte hem ganska snabbt.
Vi satt kvar där en stund och bara snacka om allt typ.
Senare tog vi bussen te vätterstranden och mötte upp Johan där vi spelade basket osv. faktiskt skitkul:D
Blev mkt skratt på slutet HAHAH ;)

Btw så kanske Jesper räddade hela min helg, men berättar ingenting förrens det är säkert ;)
Just nu ligger jag i min säng och har precis läst klart alla bloggar jag följer.
Tänkte sätta på ett avsnitt av Hellcats och sen sooova!
Hörs imorgon :)




Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hihi tack för dagen bebis :**

2011-04-21 @ 00:38:00
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0