Räddaren i nöden!

HaudiHaudi!
Dålig uppdatering igår, men bussen hem var en halvtimme försenad och efter jobbet var jag för jävla trött!!
Är osminkad i skolan idag igen, borde bli en vana (y)

Har webbdesign, har gjort det jag behöver idag ELLER ? :$
Hhehhee, nu sitter jag och dricker drickyoghurt så jääävla gottttt!

Snart blire frulledulle i matsalen, fick pengar av pappa för att han inte tyckte jag skulle äta chockladboll och pepparkakor till frukost :$
hehehe

MEN NU SKA JAG LÄSA BLOGGAR OCH DUNKA MUSIK SOM FAN



Bild ifrån i somras, såg ju fan äcklig ut i håret :(

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

gulligull marre :*

2010-11-19 @ 11:01:08
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Camillan

Du är alltid snygg marre :d

2010-12-02 @ 13:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0