En blogg...

... är inte en bra blogg förrän den allsmäktige Tova har satt sin fot i den. Jag tänker härmed bekräfta att jag anser att Smarres blogg är bra och därför kommer hennes blogg bli jättehäftig och få 100.000 läsare direkt. Jag brukar ha den effekten.

I och med att Smarres blogg nu efter mitt gästinlägg kommer bli så stor och mäktig så vill ju jag ta tillfället i akt och presentera mig själv inför alla 100.000 nya läsare. Jag heter Allsmäktig men ni kan som sagt kalla mig för Tova för enkelhets skull. Formaliteter är inte riktigt min grej. Jag sitter förtillfället på min allsmäktiga rumpa hemma hos Smarre och äter en delikat pizza. Vi diskuterar min framtida världsmakt och om hur jag ska dominera all odling av lök. (I klartext; Jag ska spränga SKITEN ur varenda växthus som odlar lök. Ack, det är djäfulens åkomma!)

Vi har, förutom att vara häftiga, spelat in en film. Jag skrev manus och filmade, Smarre var skådespelare. Det säger ju sig själv att det inte kan bli något mer än grymt. Stänger jag mina ögonlock nu så kan jag se vår framtid i form av två Oscars. Fast då jag kommer dominera världen vid den här tidpunkten kommer det självfallet vara två Tovas..

Nu vill jag fokusera på att äta min pizza, den kände sig ensam och som den goda vän jag är tänkte jag erbjuda honom lite intimt umgänge för att han ska ha en chans att släppa sorgen... (Eller släppa taget från tallriken och åka ner i min mage. Han får välja själv)

Jag önskar er all framtida lycka, adjö!

/ Tova.


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

älskar tovas humor x) haha

2010-11-22 @ 18:25:56
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0