30 dagar med bloggen - Dag 01

Dag 01 Presentera dej själv:

Mitt namn är Maria Hulth men kallas för Marre eller Smarre, jag bor i en liten stad som heter Huskvarna som ligger precis jämte Jönköping.
Jag går första året på IT-media programmet på JB i Jkpg och trivs där.
Jag jobbar som telefonförsäljare och umgås mkt med mina vänner.
Mina vänner betyder allt för mig men ibland kan jag visa det på lite konstiga sätt.
Jag gillar Hannah Montana, popcorn och mjölk hheeh.
Jag är galen, glad och kanske lite bitchig ibland.
Jag har en pojkvän som jag tycker om väldigt mkt som är ganska knasig :)


Såhär seriös är jag alltid!!


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hihi du är min underbara bästavän det glömde du :( <3

2010-12-01 @ 10:11:04
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0