Lördagskvällen!

Vi satt och nördade oss framför datorn ett antal timmar hehe.
Sen sprang vi till tåget, de gick om typ 4 minuter när vi kollade (y)
Va framme i jkpg runt 8.

Träffade Ida och Jensan av en slump, så hänka dom till vätterstranden,
där vare bara massa skummisar, vi tog bussen till centrum, sa hejdå och satte oss på donken,
då blev de glass igen (Y) tack gud för glass :D

När vi suttit på donken en stund kommer Armin och Coffe in dit så vi tvingar dom att sätta sig hos oss,
snackade om typ ah intressanta grejor..
hehee.
dom tog bussen hem typ kvart över 11 sen så gick vi te june o:

Stackars Jess blev lämnad på tåget med massa gamlingar o:
Började garva av hennes roliga sms (a)

KOm hem runt 12 och satte på tv: en stund sen somna jag (x

Tack Jessica för en awesome och galen dag ;D<3


Jessica får bjuda på en cool bild :D

Kommentarer
Postat av: jessoo :D

hihi, häärlig kväll :D

de där gamlngarna var läskiga, jag ville inte ha ögonkontakt med dem så jag fick titta ner i mitt knä/på mobilen hela tiden :c för om jag skulle titta ut speglade det sig bara iom att det va typ svart ute. BLÄK! skrämande assu! :C hihi, :D<3

2010-05-23 @ 13:24:53
URL: http://yesicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0