Fyfan va rolig jag är!

Fast nä.
Efter att ha suttit inne i typ 5645116 timmar så e jag helt hyper :(
Drar skitroliga skämt och kommer med konstiga saker o:

T.EX

Jag: Mamma?
Mamma:ah?
Jag: Jag tror vi ska på musikal imorgon i skolan!
Mamma:okej?
Jag: eller jag vet inte
Mamma: *kollar konstigt på mig*
Jag: ja ? så kanske kommer hem lite senare
väntar lite.. tänker efter och inser att det var helt ointressant för henne att veta.
Jag blir tyst och efter en stund så säger jag såduvet.


va också riktigt rolig alldeles nyss (NOT)

Mamma&Pappa: GODNATT( det betyder att dom tycker att jag ska sova)
Jag : Godnatt ( menar att jag inte tänker gå och lägga mig)
Efter en stund.. JAG SKOJJAR BARA!

HAHHA OCH MAMMA
jag skrattar åt henne nu

jag hör hur hon e lite sur på pappa sen hör jag:

Pappa: jag menade inte så
Mamma: tror du inte jag vet vad den dära blicken betyder?
Pappa: vadå?
Mamma: Du tycker jag är jätte löjlig som borstar håret precis innan jag går och lägger mig!(arg!!!)

HAHAHA fyfan va jag garva :D



JAG MÅSTE UT HÄRIFRÅN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha känner igen det där när föräldrarna säger ett bestämt GODNATT till en för att de tycker att man ska gå och lägga sig:)

2010-05-05 @ 23:36:15
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: thess

ahhahahahhahahha du är konstig :P

sen är det en konsert kl 1 ;)

2010-05-06 @ 11:44:13
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0