FETT NICE!

Ja de va en fettnice kväll igår (y)
Spelning med Agnes och Jensan!
Hannah va där en stund och Jessica och hennes tvilling Nina också.
Efter spelningen drog jag och Agnes och Jensan ner till Donken,
jag köpte en muffins som vanligt,ohh va nyttigt!

Jag fick ett sms strax innan donken där de stog att Jessica ville komma tillbaka,
så vid kvart i 10 kom gullungen.
Vi gick runt som dårar och letade efter hennes två kompisar från stockholm,
efter mycket letande träffade vi dom på stationen och gick upp till deras hotellrum,
what happends in the hotelroom stays in the hotelroom (;

Sen runt halv 12 så gick jag och Jessica till stationen och sa hejdå till boysen!
Kom hem runt 12.

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL <3

Kommentarer
Postat av: jessica :D

tack själv din gullunge! :D<3

2010-05-16 @ 15:17:15
URL: http://yesicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0