Liar!


Ehehe
känner mig dum
lovade saker på bloggen igår
dåligt av mig

Men jag orkar typ inte datorn.
inte har jag hunnit ta bild heller hehe.

Men ah skola idag helt okej
hem ,data,tv (Y)

Veckans planer:

Imorgon:
Skola,BUP,skola

              Efter skolan blire Forserum med Hannah,haha ah men fint!

Fredag : Hämta påskägg hos Mormor! Spelning och sen sova hos Thess babe (;

Lördag : Fest med Hannah,fint!(Y)

Söndag : Emmababy (:

 

WOH

vi ska fika imorrn på livskunskapen

soft fan.

 

längtar tills imorrn

&

Är rädd

 

Men ah

jag bjuder på den enda bilden på mig på datorn :

 


Ah bilden e från sommaren 09-
kommer ihåg den dagem fan hehe.


Nu ska jag snacka i tele med thesecretguy
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0