8 Maj

Vaknade runt halv 7.
Meningslöst att gå upp så tidigt men aja hehe.
Har sminkat mig lite lätt och ätit frukost ahjuste jag klädde på mig också (;
Idag ska jag va hela dagen i skolan,WOW.
ja jag vet att jag sa igår att jag inte skulle de, men alla kan ju ångra sig?
hehe aja
Dagen börjar i klassrummet med snack med klassen och sen städa våra skåp.
När vi e klara med all städning blire Stadsparken för vi har klassdag idag.
Stadsparken= klappa getter och rida på lamadjur :D haha lamedjur!
aja
ska probably till stan senare också.
men kommer hem emellan.
NU ska jag dra te skolan heeh
jävla moppe </3
eller ah busskort med ........
buuh
men alla får ha en bra dag , så hörs vi senare ;P:


Kommentarer
Postat av: JESSO :D

messa mig så jag har ditt nummer, min gammel mobil är lite halvt cp. så jag har inga nummer där right now :o

PUSS<3

2010-06-08 @ 12:39:25
URL: http://yesicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0