Örserum

Hm har inte hunnit blogga eller någonting på alla dessa timmar, de känns ju bra...
Sorry fan (a)

Har iaf haft en as skön kväll i Örserum hos Tokis, min pojkväns kompis och ofc min kompis med nu då :)
ah, fan va folk de var...men trevligt som fan ändå med vissa undantag dock, J NITA HONOM?
Var mkt med min pojkvän ikväll vilket kändes skitskönt eftersom jag inte träffat honom sen i Måndags :(

Nu är jag hemma hos Thess ofc och ska sova här:D
Bilder ifrån kvällen kommer efter hand, säger ingen tidpunkt fan

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hahah det var en skön kväll ;D

undra bara hur fan alla kom dit :o

hmmm..

2010-12-04 @ 08:15:45
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0