Mitt hår luktar gott!

Vet inte om jag e nöjd med håret eller inte men det luktar ju gott iaf (y)
Lättare att se resultatet helt när man fixat det osv, så märkere imorrn!
Thess åkte hem någongång, kommer inte ihåg när :$
Tack för en helt okej dag, heheheh nerrå den va skitfint fan!

Nu har jag luggit här i min säng och läst bloggar har även längtat efter något sött :c
Men Thess åt upp allt den jäveln!

Där ser man mitt hår lite


Detta var allt Thess lämnade till mig, Thess är allt en liten tjockis ;)




Nu ska jag sooova
ensam. fan vill ha en viss pojke jämte mig eh.



Kommentarer
Postat av: 20th Century Women

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-01-21 @ 12:59:59
URL: http://20th-century-women.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0