Läsa FRIDA sen sova

Oh du meningsfulla kväll, ne :)
Men pratade med min fina i typ en kvart, läskigt som fan trodde inte han kunde snacka i tele så länge.
Har iallafall bestämt mig för att färga ögonfransarna och ögonbrynen :)
Någon som vill göra det tsm med mig? THESSSS?????:D

Heheh,
men iallafall fick en FRIDA tidning innan av någon gullig person, så ska läsa den äta lite nötter sen passar det bra med sängen skulle jag då tro.

Imorgon får jag en liten sovmorgon,mamma skjutsar mig till skolan.
Men eftersom jag duschade nyss så måste jag fixa håret en stund på morgonen.
Imorgon vill jag känna mig snygg i skolan, ska fan sminka mig och göra mig fin.
Fråga mig inte varför hahah




men aja
godnatt allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

du skulle tänkt på färgningen i lördags när jb hade julmarknad. vi färgade sånt för 30 kr (;

2010-12-15 @ 08:07:12
Postat av: thesswester - inte som alla andra

klart, i can help you :D <3

2010-12-15 @ 09:24:49
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0