Igår!

Igår åkte jag till min pojkvän efter skolan, blev lite bråttom därja :)
Vi stack hem till en av hans kompisar och bara va där och tog de lugnt,
sen stack vi till Gården, typ världens tråkigaste ställe men man offrar sig för sin pojkvän!
Thess den bästa kom och räddade mig strax efter åtta, tack som fan<3

Efter gården så stack vi hem till J och så fick jag träffa hans kissar igen, vet inte om jag är mest kär i hans kattungar eller i honom ;)

Kom hem vid halv elva och då orkade jag verkligen inte ta upp datorn :$


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hihi det var bara kul att komma en stund :D <3



sv: och jag vet inte om jag ens ska vara där på nyår, :o

2010-12-14 @ 11:57:00
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0