Dag 09

Min tro

När jag var liten så var jag ofta i kyrkan och trodde på allt, jesus och gud osv.
Nu när jag är lite äldre vet jag inte vad jag tror på.
Visst jag tror på att "Jesus" har funnits för det finns det ju bevis på, men jag tror inte ett dugg på alla under osv som han gjorde.
Jag tror inte på religion överhuvudtaget, jag tror att religon är till för att man ska känna sig trygg.
Jag önskar att jag kunde tro på någon religon eller så och känna den där tryggheten, men det funkar bara inte för mig.
Jag accepterar andras tro, dom får tro vad som vill och så, bara dom låter mig tycka vad jag vill!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: åh va bra, jag ska testa den nu:D

2010-12-08 @ 16:37:46
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

haha jag håller faktiskt fullständigt med dig ;D

2010-12-08 @ 19:51:31
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0